De Lochtenbergschool - Tetelrath

De Lochtenbergschool - Tetelrath

woensdag 27 december 2023

Bezoekje aan school Rickelrath


Op 9 december 2023 heb ik nog even een kort bezoekje gebracht aan de oude school in Rickelrath. Het gebouw ziet er nog grotendeels hetzelfde uit, al heeft het nu een andere functie. Zoals je ziet, is in ieder geval de ingang vrijwel hetzelfde gebleven. 

De school is nu dicht omgeven door huizen; het terrein aan de voorkant van de school is er niet meer. De oude speelplaats zelf is er nog wel (minus 'de dikke boom'), maar wel een stuk kleiner.

Op de foto sta ik (de kleinere van de twee...) naast mijn zoon Roy. Mijn andere zoon, Holger, heeft de foto genomen.



1 opmerking:

  1. Hallo meneer Pennings,
    Wat vind ik dit leuk om te lezen.
    Warme herinneringen komen weer om omhoog
    bij het zien van onze school.
    Fijn ook om te lezen dat het naar omstandigheden weer goed met U gaat.
    Een hartelijke groet uit Maastricht

    Miranda Bungenstock (van Deurse)

    BeantwoordenVerwijderen