De Lochtenbergschool - Tetelrath

De Lochtenbergschool - Tetelrath

donderdag 28 september 2023

Korte update..

Beste oud-leerlingen,

Natuurlijk besef ik dat ik voor de zoveelste keer mijn belofte breek om een punt te zetten achter mijn verhalen en herinneringen aan onze schooltijd in Duitsland. Maar dan kan ik het toch weer niet laten om jullie nog eens een update te sturen.

Laat ik beginnen met jullie hartelijk te groeten, ook namens mijn echtgenote Gisela en zoons die ook op de Lochtenberg hebben gezeten. Gisela en ik wonen sinds mijn pensionering in 1999 in Geleen. Holger werkt in Maastricht en Roy zit in Genève.

Na mijn pensionering, nu 24 jaar geleden, zijn we naar Nederland verhuisd. Mijn vrouw en ik genieten van de oude dag en van de kleinkinderen die inmiddels studeren. Het afgelopen jaar hebben we wel op het randje geleefd door twee ziekenhuisverblijven van mij binnen een halfjaar met operaties aan aneurysma en heup. Ik heb ze overleefd en ben nu weer redelijk fit met mijn 86 jaren.

Nu even over jullie. Ik schat dat jullie ook de hoogtepunten naderen in het werk dat jullie hebben, dichtbij of veraf. Ook namens Gisela wens ik jullie met jullie gezin, familie en vrienden nog vele mooie jaren in goede gezondheid en alvast een happy X-Mas en Nieuwjaar 2024.

Jo Pennings

2 opmerkingen:

  1. Beste Jo, van harte gefeliciteerd met je 87ste verjaardag!! Ook Gisela gefeliciteerd. Toevallig keek ik gisteren naar je blog. Leuk om alles te lezen!! We wensen jullie een voorspoedig Nieuwjaar! Hartelijke groeten van Aat en Irene Benard (Sandra, Yvonne, Wouter en Arjen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Aat, bedankt voor je bericht. Zou je op mijn emailadres willen reageren? Dan kan ik je een langer persoonlijk bericht terugsturen. Groet Jo

      Verwijderen