De Lochtenbergschool - Tetelrath

De Lochtenbergschool - Tetelrath

maandag 20 april 2015

Beste vrienden...

Met enkele verhalen heb ik de afgelopen maanden nog eens teruggekeken op een periode waaraan de meesten van ons een mooie herinnering hebben. Aan die verhalen is dit mijn laatste bijdrage.
Het is alweer een aantal jaren geleden dat voor jullie een nieuwe tijd aanbrak met grote uitdagingen die erbij horen... samen met de nieuwe mensen in jullie leven, de partner, kinderen en overige mensen die jullie dierbaar zijn.
Tegen jullie zeg ik: Ga verder met alle ambitie en energie die bij jullie leeftijd en leven past en het succes dat daarbij hoort. Dat is wat ik jullie wens! Ik bedank jullie voor jullie interesse en vriendschap.

Met hartelijke groeten,
Jo Pennings

2 opmerkingen:

  1. Dank u wel meester Pennings.

    mvg Iwan Burger (Boer)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Meneer Pennings,

    Ineens komen de herinneringen naar boven. Wat een mooie tijd was het. Hoe gaat het met u?
    Wat een mooie tijd dat was. Inmiddels ben ikzelf vader van 2 kinderen en woon samen met mijn vriendin Marielle. In Ede. Nu een jaar ondernemer. Ik run een barbershop. Na jarenlang in de jeugdzorg te hebben gewerkt. Ik kan de school nog heel goed herinneren. Voetballen op het plein met een tennisbal. En knikkeren. Met een bos als achtergrond.. ach ja tijd vliegt. Truste ik ga slapen. Tot horens

    BeantwoordenVerwijderen